دفاع مقدس

سلام به وبلاگ دفاع مقدس خوش آمدید امید وارم شما در این وبلاگ از خاطرات شهدا و آشنا شدن با هشت سال دفاع مقدس لذت ببرید.

دفاع مقدس

سلام به وبلاگ دفاع مقدس خوش آمدید امید وارم شما در این وبلاگ از خاطرات شهدا و آشنا شدن با هشت سال دفاع مقدس لذت ببرید.

شهید بیژن شفیعی

او در عملیات قلۀ شنام مشرف بر بیارۀ عراق در 30 تیرماه 1360 به شهادت رسید و پیکرش در معرکۀ نبرد باقی ماند و پس از 33سال و ........

 


 سه ماه18 روز از شهادتش دوست گرانقدرم کمال شفیعی ـ پسرعموی شهید ـ خبر رجعتش را به من داد.

 علی رستمی، رزمنده و نویسنده دفاع مقدس در فضای مجازی نوشت: بیژن شفیعی دانش آموز سال سوم دبیرستان سیدجمال الدین شهرستان اسدآباد در اولین اعزام من به جبهه فرماندۀ من بود. دوسالی از من بزرگتر بود و این عکس شاید یک یا دو سال قبل از شهاتش باشد. 

فرمانده‌ای که بعد از 33 سال برگشت!+عکس


او در عملیات قلۀ شنام مشرف بر بیارۀ عراق در 30 تیرماه 1360 به شهادت رسید و پیکرش در معرکۀ نبرد باقی ماند و پس از 33سال و سه ماه و 18 روز از شهادتش دوست گرانقدرم کمال شفیعی ـ پسرعموی شهید ـ خبر رجعتش را به من داد. 
او سقای تشنه لب در این عملیات بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.